16.4.12

功德圆满

终于在12/4收到讲师签好名,从北京寄来的表格,我可以去装订论文了。
三天后的午后,我在雨中驾车到大学去拿论文、交论文。
弄好一切,雨停了,艳阳高照。我于是相信何谓“雨过天晴”了。(毕竟,为了这论文,我何止流泪一次呢?)

看着这本论文,心中感慨无限,个中滋味实难尽述。再苦的日子已过去,我可以好眠了...^^
自1994写了2个课时的论文后,就到2012年40个课时的论文了...给自己加油!
我的论文,我的孩子^^
我收到老师的信:
So happy that you have completed your dissertation without major correction & everything is going smooth. Remember, you are my first master dissertation student & you pass with very minor correction, you should proud of yourself, & me too, hihi!

so happy & lucky to have u to be my first master dissertation student, very hardworking & very 紧张。哈哈! Everything want to be done fast, but sometimes things can't be done fast without cooperation from others.
I am looking for you to be my Ph.D student soon.

加油! 别停留太久,会懒散的哦!

看完了,莞尔^^

No comments: